buy kerio

اگر شما تصمیم گرفته اید یک نمایندگی فروش سیستم ابری بشوید به شما تبریک می گوییم، اکنون باید قسمتهای مشکلی را بگذرانید: پیدا کردن یک فروشنده درست برای همکاری با آن. انتخاب یک فن آوری درست فروش می تواند مشکل باشد، اما مهم است که با کسی در ارتباط باشید که کسب و کار شما را تطبیق دهد. بعد از همه ، تنها مسئله شهرت کمپانی شما نیست، شما همچنین می خواهید به مشتریان خود سرویسهایی با بالاترین کیفیت بدهید، درست است؟

buy kerio

در اینجا چهار سوال وجود دارد که شما می توانید برای شروع ارزیابی استفاده کنید.

  • چه خدمات و محصولاتی برای پیشنهاد دارند؟

سرویس ها و محصولات رقابتی با سود اضافی عالی هستند، اما آنها بدست آمده اند که سرویس هایی باشند که شما به آنها علاقه دارید و متناسب بازار هدف شما هستند. تصمیم بگیرید آیا شما قصد دارید این سرویس فروش را برای خودتان اضافه کنید یا اگر  می خواهید آن ها را جداگانه بفروش برسانید.

به تغییرات قیمت سال گذشته نگاهی بیندازید. آیا فروشنده قیمت ها را مکررا تغییر داده است یا آنها نسبتا پایدار باقی می مانده اند؟ این می تواند برای شما یک علامت باشد در رابطه با اینکه سرویس ها مورد تقاضا است یا نه، و آیا آنها در نهایت رشد کسب و کار شما را سرعت می بخشند.

  • سروکار داشتن با پشتیبانی سیستم ابری چیست؟ خرید کریو به چه صورت است؟

نه تنها لازم است مشتریان شما قادر باشند تا یک کنترل از شخصی در پشتیبانی برای کمک به آنها دریافت کنند تا مشکلات خود را عیب یابی کنند، بلکه خود شما هم ! اگر دچار مشکلی با سرویس شدید آیا فروشنده پشتیبانی کافی برای شما دارد ؟ یک برنامه شریک فروشنده خوب نوعی از پشتیبانی که شما می خواهید و نیاز دارید را ارائه می دهد، فرقی ندارد که چه ساعتی از روز باشد.برنامه شریک خرید کریو پشتیبانی ای ارائه می دهد با سرویس ممتاز برای بالاترین رده شریک (به این معنی که پشتیبانی خواهید شد هر زمانی که نیاز داشته باشید).

  • چه بازاریابی و پشتیبانی فروشی در دسترس است؟

نهایی شدن معاملات در خرید کریو احساس عالی ای دارد، اما آیا فروشنده سیستم ابری بازاریابی شما را ارائه می دهد و شما برای فروش پشتیبانی می شوید؟ یا اینکه شما کاملا برای خود کار می کنید؟ مطمئن شوید که با هر چیزی که آنها برای پشتیبانی ارائه می دهد راحت هستید ، دنبال چیزهایی مانند این بگردید: تضمین آنلاین، کتاب های الکترونیکی، تبلیغات بنر، کمک به نام تجاری، آموزش فروش و … .

  • آیا می توانم با دیگر شرکا پیرامون خرید vpn صحبت کنم؟

ارتباط با دیگر نمایندگان فروش در خرید vpn می تواند به شما کمک کند برای اینکه فرصتهای خود را به حداکثر برسانید. شما می توانید از آنها بیاموزید و تجربیات خود را نیز با آنها در اشتراک بگذارید. برنامه های شریک قوی باید وقایع ضمانت شده و بازارهای منحصر بفرد ارائه دهد خرید vpn جاییکه شما می توانید دانش شریک خود را افزایش دهید و با دیگر همتاهای خود در تعامل باشید.

آیا آماده این هستید که بدنبال برنامه شریک ابری باشید؟

خرید vpn این چهار سوال ضروری به شما برای انتخاب فروشنده سیستم ابری درست برای کار با آنها کمک می کند. یک برنامه شریک خوب بیش از یک محصول و سود ارائه می دهد. باید آموزش برای شریک را داشته باشد و در کنارآن یک جامعه قوی از شرکا را که برای رشد کسب و کار خود کار می کنند را پشتیبانی کند . Kerio Partner Program را ببینید که چطور می توانید کسب و کار خود را رشد دهید و برنده جایزه فروش نرم افزارها به مشتریان خود شوید.

 

خرید کریو و خرید vpn در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *