split vpn tunneling.png

به طور پیش فرض، هنگامیکه کلاینت های VPN به یک سرور Windows VPN متصل می شود، همه اینترنت و ترافیک شبکه ابتدا از طریق تونل VPN به سرور جریان می یابد.بنابراین با خرید انبوه VPN و کریو فشاری به سرور اصلی وارد نمیشود.

split vpn tunneling.png

اگر تنها هدف کاربر نهایی برای استفاده از VPN دسترسی از راه دور به اشتراک گذاشته ها  و منابع شبکه باشد، شما می توانید تا حدی زیادی پهنای باند هدر رفته روی VPN را بوسیله استفاده از روش متداولی که Split Tunneling نامیده می شود کاهش دهید. این کلاینت VPN اولین ترافیک مستقیم را به شبکه محلی و تنها ترافیک مستقیم از طریق VPN وقتی که میزبانی روی شبکه محلی در دسترس نیست را ایجاد می کند ، مانند هنگام دسترسی به فایل به اشتراک گذاشته روی شبکه جاییکه سرور VPN مستقر شده. به این معنی که وقتی در حال مرور وب سایت ها هستند و به سرورهای دیگر روی وب دسترسی دارند آنها از اتصال اینترنت شبکه محلی به جای VPN استفاده می کنند.میتوانید این نوع vpn را از سایت parsvpn.online خرید کنید.

اگر چه در سرور های کریو که امکان خرید کریو وجود دارد با سیستم مشابهی کاربرانی که خرید انجام داده اند را مدیرین کرد این امکان اگر کاربر نهایی روی شبکه عمومی (Wi-Fi hotspot یا پورت اینترنت) یا شبکه Wi-Fi نا امن است ، بعد از آن شما نباید Split Tunneling را فعال کنید. در اینجا خطرات امنیتی استفاده از این تکنیک وجود دارد وقتیکه روی شبکه های غیر قابل اعتماد هستید، و شما احتمالا می خواهید ترافیک آنها را از شبکه محلی نیز حفظ کنید.انواع کریو و vpn نوع تقسیمی در سایت parsvpn.online  به فروش میرسد.

برای فعال کردن Split Tunneling در Windows به این روش عمل کنید:

  1. روی پنجره Network Connections بر روی VPN connection راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
  2. تب Network را انتخاب کنید و روی Internet Protocol (TCP/IP) دابل کلیک کنید.
  3. روی دکمه Advanced کلیک کنید و تیک گزینه Use default gateway on remote network را بردارید.
  4. بر روی OK روی کادر ظاهر شده کلیک کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *