اگر شما برای اطلاعات در مورد سایتهای مسدود نشده و حفاظت از حریم خصوصی خود در اینترنت تحقیق کنید ، تقریبا همیشه مردمی را پیدا می کنید که در مورد سرورهای پروکسی رایگان یا باز صحبت می کنند. این ممکن است در نگاه اول ایده خوبی به نظر بیاید اما در نهایت می تواند برای شما هزینه ای بیش از چیزی که خیال می کردید داشته باشد. بنابراین استفاده از وی پی ان بعضا به صرفست

free proxy

خرید VPN از parsvpn

برای یک سرور پروکسی که ترافیک امن و مسدود نشده ارائه می دهد، باید یک اتصال به اینترنت بزرگ محوری داشته باشد. این به پهنای باند نیاز دارد برای اینکه اطلاعات شما را بفرستد. این یک مشکل بزرگ نخواهد بود اگر تنها یک کاربر داشته باشد. مشکل پهنای باند هزینه پول است.بنابراین خرید vpn به صرفست
taapriaexport بنابراین مقادیر زیادی از پهنای باند هزینه زیادی خرید vpn دارد. هزینه های تعمیر و نگهداری، عملیات و امنیت را اضافه کنید و شما می توانید هزینه بیشتر را تصور کنید. بنابراین از خودتان بپرسید، چرا کسی این هزینه ها را برای ایجاد سرویس سرور پروکسی رایگان انجام دهد؟ تنها جواب منطقی این است که آنها رایگان نیستند. آنها طرحی برای بدست آوردن سود از سرمایه گذاریشان دارند. بیش از همه، اگر همه آن برنامه ها نباشد، بسیار غیر تخیلی و بی اثر برای مشتریان هستند.
برخی از این سرورهای پروکسی دوره های شما را با تبلیغات پر می کنند، که آن هم با کلیک کردن شما بر روی آن برایشان درامد زایی دارد. این ایده در حال حاظر است که مردم بر روی آگهی ها کلیک می کنند در حالیکه منتظر اتصال به وب سایت هستند . اما تفاوتی نمی کند که بر روی چند آگهی کلیک کنید، اتصال شما همیشه کندتر از کانال آگهی خواهد بود، از وقتی که آگهی های ورودی از داده های شما در اولویت هستند، آنها عقلا توجیه می کنند که طولانی تر نگاه کردن به آگهی ها احتمال اینکه بر روی آنها کلیک کنید بیشتر است.بترین سرور های وی پی ان را parsvpn دارد.
مسئله دیگر سرورهای پروکسی رایگان اغلب بوسیله هکر ها یا افرادی با هدف های مشابه به کار انداخته می شوند. همه آنها می خواهند اطلاعات خصوصی در مورد شما جمع آوری کنند، شود که اگر شما از روی بی احتیاطی از انها استفاده کنید آن هم به راحتی انجام می شود. اگر شما در گذشته از سرورهای پروکسی رایگان استفاده کرده اید، ممکن است متعجب شده باشید که چرا سرورهای پروکسی اغلب به طور ناگهانی بسته می شوند. این اغلب ناشی از این حقیقت است که حساب های کاربری اپراتور به وسیله افرادی ایجاد شده است که برای دزدیدن اطلاعات کارت اعتباری استفاده می کنند. وقتی آنها کشف می شوند، این پروکسی ها به وسیله ارائه دهنده سریعا بسته می شوند بنابراین میتوانید کریو خرید کنید. با خرید کریو از parsvpn این هدف میرسید.
هکرها مرتکب بسیاری از اعمال غیر قانونی می شوند، شامل جعل کارت های اعتباری. آنها به سادگی منتظر می مانند تا شما اطلاعات مالی خود را استفاده کنید (از جمله اطلاعات بانک، رمز عبور ها و غیره) در حالیکه شما به سرور پروکسی آنها متصل می شوید آنها به اطلاعات شما متصل می شوند. هیچ اشتباهی نکنید، اپراتور ها مدیران سرور می توانند و به احتمال زیاد همه ترافیک شما را می خوانند و از آن استفاده می کنند parsvpn در راهی که می خواهند استفاده کنند.
اگر شما از سروری پروکسی رایگان استفاده می کنید، شما در حال ریسک قربانی سرقت هویت شدن هستید و کامپیوتر شما می تواند برای انجام جرایم استفاده شود بدون اینکه شما اطلاع داشته باشید.

خرید vpn – خرید کریو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *