VPN advantage

بسیاری از شرکت های که یک سری از شعبه ها یا کارکنان دارند که از راه دور کار می کنند چیزی را که به عنوان شبکه خصوصی مجازی یا VPN شناخته شده است را گسترش داده اند. هدف اصلی از یک VPN این است که به شرکای تجاری اجازه ارتباط در شبکه امن از مکان های دور از هم بوسیله IPses یا Internet Protocol Security را بدهد. شرکتها استفاده از VPN این را به عنوان یکی از سریع ترین راه ها برای ارتباط کاربران که در مکان های مختلف قرار دارند با هم دیگر مشاهده می کنند.این شبکه ها شامل خرید vpn و خرید کریو میشود که در سایت parsvpn.online قابل خرید هستند.

VPN advantage

VPNها نه تنها برای ارتباط امن روی شبکه عمومی مانند اینترنت استفاده می شوند ، همچنین برای خدمات مجازی مانند مرکز تماس خدمات به مشتریان و دیگر خدمات تجاری که معمولا شرکت ها بر اساس روتین از راه دور انجام می دهند نیز گسترده شده است. اگرچه فن آوری های جدید در طول چند سال گذشته پدید آمده است ، این موضوع توسط بسیاری از کارشناسان IT تایید شده که شبکه خصوصی مجازی یا همان VPN مزایای بیشتری نسبت به معایب آن  ارائه می دهد وفتی که صحبت از تامین امنیت در ارتباطات است.

مزایا و معایب خرید VPN

اگر شرکت تجاری شما در حال بررسی کردن استفاده از شبکه خصوصی مجازی است، در اینجا می توانید برخی از مزایا و معایب در رابطه با استفاده از این فن آوری ارتباطات پیدا کنید.

امنیت VPN و طرح دادن

مزیت- وقتی با دیگر روش های ارتباطات از راه دور مقایسه می شود شبکه خصوصی مجازی سطح بالایی از امنیت ارتباط را ارائه می دهد. این ناشی از پیشرفت فن آوری ها است که برای حفاظت شبکه از دسترسی های غیر مجاز استفاده شده است.

عیب– طراحی و اجرای امنیت برای شبکه خصوصی مجازی می تواند پیچیده باشد. به این معنی که به شخصی حرفه ای با سطح بالایی از درک برای پیکر بندی VPN به بهترین نوع و برخی از مسائل امنیتی که می تواند هنگام استفاده از VPN اتفاق بیفتد نیاز دارد.

هزینه VPN

مزیت- وقتی صحبت از اعمال یک شبکه خصوصی مجازی در یک سازمان است هزینه ها به طور قابل توجهی پایین تر از دیگر انواع پیکر بندی است. این عمدتا ناشی از عدم وجود متغیرها برای انواع مختلف ارتباطات در VPN است و فرصت ارتباط امن با هزینه پایین با قسمتهای دیگر جهان است.

عیب– قابلیت اطمینان می تواند یک فاکتور وابسته بر روی ارائه دهنده سرویس که انتخاب کردید باشد. اگر VPN از اینترنت استفاده می کند این مهم است که با یک ارائه دهنده که حداقل خرابی را تضمین می کند کار کنید.

مقیاس پذیری VPN و خرید کریو

مزیت- خرید کریو در کنار شبکه های خصوصی مجازی vpn در دوره های رو به رشد با شرکت بسیار انعطاف پذیر هستند و کاربران جدید را به شبکه اضافه می کنند. این نوع زیر ساخت اجازه مقیاس پذیری بدون مجبور بودن به اضافه کردن اجزای جدید برای تطبیق دادن با رشد را می دهد.

عیب– در خرید کریو اگر ایجاد زیر ساخت اضافی ضروری بود راه حل می تواند تبدیل به ناسازگاری و  باعث مسائل تکنیکی شود اگر شما از فروشنده مختلف استفاده می کنید تا اینکه شما برای زیر ساختهای فعلی استفاده می کردید. بر خلاف مزیت ، وابستگی به فروشنده محصول که استفاده می کنید، کار کردن با فروشنده یکسان گاهی می تواند هزینه استقرار زیر ساخت های اضافی را افزایش دهد.اما کماکان خرید کریو از parsvpn.online انتخاب مناسبی است.

VPNها و کاربران تلفن همراه

مزیت– شبکه خصوصی مجازی انعطاف پذیری زیادی برای شرکای تجاری در ارتباطات روی یک اتصال امن ارائه می کند. یک VPN سهولت بیشترارتباطات با کارکنان راه دور ایجاد می کند و آنها را قادر به بررسی در شرکت بدون اینکه امنیت به خطر بیفتد می سازد.

عیب- استفاده از دستگاههای تلفن همراه برای شروع یک اتصال روی شبکه خصوصی مجازی می تواند باعث مسائل امنیتی شود بخصوص اگر اتصال وایرلس است. به این دلیل، راه حل اضافی گاهی لازم است تا امنیت را هنگامیکه از طریق دستگاه تلفن همراه وارد VPN می شوید محکم تر کند.

با وجود این مزایا و معایب از شبکه های خصوص مجازی ، آنها هنوز هم به عنوان راه حلی مناسب برای ارتباطات امن بین کاربران ارائه شده است. با این حال، مهم است که از حرفه ای های IT که مهارت بالایی در VPN ها دارند استفاده کرد برای اینکه اطمینان حاصل شود که راه حل امنی برای تجارت خود بدست آورده اید که تهی از مسائل و مشکلات امنیتی است.

خرید vpn , خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *