ISP Scrambler

 

حفظ آدرس IP شما از طریق آخرین فن آوری های پنهان کردن آدرس IP مانند خرید vpn یا خرید کریو از parsvpn.online برای افزایش حریم خصوصی شما روی وب و حفاظت از داده های حیاتی، همچنین نرم افزارهای روی دستگاه های محاسباتی شما از مهاجمان سایبری و دیگر بد افزارها است. این نیاز روز است و ارزش سرمایه گذاری در زمینه های فن آوری مدرن دارد.

ISP Scrambler

معرفی سرویس های فیلتر شکن

پیش از این، ما بر روی فن آوری امنیت سایبری سنتی تکیه می کردیم برای اینکه گشتن در اینترنت را با امنیت انجام دهیم حتی برای انجام کارهای مهم شامل تبادل داده های حیاتی مانند پرداخت، امور مالی و غیره . آنها روزهای درخشانی برای ویندوز و مک بودند برای اینکه از حق اشتراک برای مجموعه های امنیتی ترکیب شده خود با حمایت های آنتی ویروس و آوازه فایروال لذت ببرند.

ظهور فن آوری های امنیتی

به تدریج، بازیکنان دیگر مانند  Linux یا بهتر است بگوییم مفاهیم LAMP زمین گیر شده و دستگاه های دستی مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها با طلوع خورشید اپل، معیار شدند. علاوه بر این، دیگر سرویس های امنیتی و فن آوری ها پیشرفت هایی بدست آورده اند و روش های جدید در عین حال قدرتمند مفاهیم امنیتی اخیرا وارد بازار شدند.

ظهور فن آوری های هک

در سوی دیگر، هکرهای نیز پیشرفت کردند و ویروس های مرگبار روی وب سناریو بیماری ویروسی همه گیر دنیای واقعی را شبیه سازی کرده است . بله ، هکرها، و بد افزارهای روی جهان اینترنت ویروس ها را قویتر و قدرتمند تر ساخته است. به عنوان مثال، تروجان در سال 1993 در حدود 40 دقیقه زمان میبرد برای اینکه میزبان مناسبی در قالب یک کامپیوتر نا امن پیدا کند. اکنون در سال 2015، این تنها 15 دقیقه طول می کشد؛ بیش از 60% کاهش یافته است.

ویروس های چطور کار می کنند

اگر نگاهی به مکانیسم ویروس ها یا هکرها بیندازید، یک روش متداول دستور اجرایی خواهید یافت ، آنها از آدرس IP دستگاهها از طریق DNS داده شده بوسیله ارائه دهنده ISP شما استفاده می کنند. متاسفانه، آدرس IP یک کارت شناسایی روی وب است و بدون آن، شما نمی توانید به اتصال اینترنت به هر سروری دسترسی یابید. بنابراین، حداقل در قرن حاضر این تقریبا غیر ممکن است برای اینکه بدون یک آدرس IP روی اینترنت کار کنید.

راهکار چیست؟ خرید vpn و خرید کریو

بنابراین، چاره نهایی برای یک گشت و گذار امن در اینترنت چیست؟ مسلمن خرید vpn و نیز خرید کریو یک راه حل مطمئن برای این کار است که میتوانید در سایت parsvpn.online انجام دهید. یک راه ساده این است که هویت واقعی خود را بوسیله پنهان کردن IP آدرس خودتان پنهان کنید ، خب، اکنون سوال این است که ما چطور می توانیم آدرس IP واقعی خود را پنهان کنیم و چه آدرس IP به جای آدرس واقعی جایگزین کنیم؟ اگر شما نرم افزار VPN یا  ISP scramble داشته باشید و ارائه دهنده ISP شما به شما اجازه بدهد تا از سرورهای متعدد به طور تصادفی استفاده کنید ، شما هویت خود را به روشی ارزان و امن در وب ناشناس می کنید.

خرید VPN یک راهکار موثر

ارائه دهندگان VPN قادر به پنهان کردن هویت واقعی شما روی وب هستند و با حداقل هزینه برایتان آرامش خاطر فراهم می کنند، اگر شما قادر به کمک گرفتن از سرویس های VPN برتر هستید، هیچ دلیلی برای نگرانی برای هر گونه حمله به سیستم خود نخواهید داشت . سرویس های مشابه می توانند از طریق نرم افزار  ISP scrambler و اشتراک VPN که به طور خودکار بین سرورهای متعدد VPN در کشورهای مختلف در سراسر جهان رومینگ می کند.

ISP Scrambler بهترین راه حل در کنار خرید کریو

بعد از خرید کریو ، نرم افزار ISP Scrambler هرگز به آدرس IP شما اجازه نمی دهد برای بیشتر از چند دقیقه در یک کشور بماند، بنابراین هیچ ویروس قدرتمندی روی وب قادر به هک کردن شما با آن سرعت و شناسایی آدرس IP شما نخواهد بودو بهترین سیستم امنیتی اینترنت با استفاده از رمز گذاری 128 بیتی یا بالاتر OpenVPN بوجود می آید، که هیچ فن آوری ای در حال حاظر قادر به رمزگشایی ترافیک زیر چتر زمز گذاری OpenVPN نخواهد بود.

خوشبختانه، راه های بسیاری برای پنهان کردن آدرس IP داریم و نرم افزار ISP scrambler با سرویس های قابل اعتماد VPN در دسترس است .خرید vpn و خرید کریو کماکان راحت ترین و امن ترین راه حل ها هستند.

 

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *