smart-dns-vs-vpn

بسیاری کانال ها، وب سایت های و سرویس ها تنها در کشورهای خاصی در دسترس هستند و مانع این می شوندکه  مردم از موقعیت های مکانی دیگر از آن ها لذت ببرند.

به عنوان مثال، شما می توانید Netflix، Hulu، Amazon Prime و BBC iPlayer را داشته باشید. این های راه های سرگرمی شما هستند اما آنها برای تماشای جهانی آزاد نیستند. اگر شما در میان کشورهای انتخاب شده نیستید، پیامی را مشاهده خواهید کرد که به شما محدودیت های اعمال شده روی ناحیه شما را نشان می دهد.

خوشبختانه، روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند تا بر این محدودیت ها غلبه کنید و به تماشای محتوای برنامه هایی که ترجیح می دهید بپردازید بدون اینکه هیچ مشکلی وجود داشته باشد. دو روش عمده که می تواند اثرات قابل اعتمادی فراهم کند SmartDNS و VPN است. آنها مزایا و معایب ، همچنین طرفداران و دشمنان خود را دارند. از آنجاییکه ما درک می کنیم که رفع محدودیت محتوا دارای اهمیت فوق العاده ای برای تعداد زیادی از افراد در جهان است، قصد داریم در اینجا خدمات این دو را مقایسه کنیم.

smart-dns-vs-vpn

 

SmartDNS چیست؟

پروکسی SmartDNS یک سرویس است که مطالب وب سایت های خاص که به صورت منطقه ای مسدود شده اند، کانال ها و دیگر سرویس های آنلاین را باز می کند. مجموعه ای از آدرس های وب وجود دارند که با استفاده از SmartDNS می توانند در دسترس باشند. SmartDNS می تواند شبیه به VPN باشد، هدف هر دوی آنها کمک به کاربران برای غلبه به محدودیت های جغرافیایی و لذت از محتوای آنلاین بدون سانسور است. این پروکسی به عنوان یک رابط بین وب سایتی که بدنبال آن هستید و دستگاه شما عمل می کند و شما را قادر به دسترسی به محتوای مطالبی می کند که در دسترس نبودند.

مزایای آن به طور خلاصه

  • سرعت بالا
  • نصب و استفاده آسان
  • ارزانتر از VPN است (و یا حتی رایگان)
  • بر روی هر دستگاهی کار می کند

معایب

  • بدون رمزگذاری
  • بدون پنهان کردن IP
  • ممکن است نیاز به تنظیم دستی داشته باشد

VPN چیست؟

VPN (یا شبکه خصوصی مجازی) سیستمی است که به شما در پنهان کردن هویت دیجیتالی واقعی شما کمک می کند و یک آدرس IP جدید به شما می دهد. از رمزگذاری برای داده های شما استفاده می کند (برخلاف SmartDNS)، به این معنی که شما ناشناس و دور از دسترس همه هکرها باقی می مانید. VPN مانند یک رابط با استفاده از سرورهای از راه دور برای رفع محدودیت مطالب که شما بدنبال آن هستید کار می کند. تعداد زیادی ارائه دهندگان سرویس های VPN در بازار وجود دارند، هر کدام با راهنمای راه اندازی دقیق و دستورالعمل استفاده می آیند. در parsvpn.online میتوانید خرید VPN و خرید کریو خود را انجام دهید

مزایای خرید VPN و خرید کریو به طور خلاصه

  • استفاده از رمزگذاری
  • پنهان کردن IP شما
  • بسیار قابل اعتماد
  • پشتیبانی کامل

معایب VPN خرید شده

  • کمی گران تر از SmartDNS است
  • با توجه به رمزگذاری باعث کاهش سرعت می شود
  • نمی توانید مکان های متعدد را همزمان رفع محدودیت کنید

کدام سرویس را باید انتخاب کنید ؟

ما مشخص کرده ایم که هر دور روش را می توان ، به منظور رفع محدودیت محتوای سانسور شده از کانال ها، وب سایت ها در سراسر جهان مورد استفاده قرار داد. با این حال، سوال اصلی این است که کدام یک بهترین گزینه است. درست است که هیچ پاسخ ساده و مشخصی برای معمای غیر قابل حال DNS در مقابل VPN وجود ندارد. به جای آن، روشی برای اولویت بندی چندین ویژگی این دو سرویس است.

برای مثال، اگر شما به طور جدی در مورد حریم خصوصی آنلاین نگران هستید، مطمئنا نیاز به دانستن در مورد ارائه دهندگان سرویس VPN جهت خرید دارید. در سوی دیگر، اگر به دنبال سرعت بیشتر بدون از دست دادن پهنای باند هستید، SmartDNS باید گزینه شماره یک شما باشد. همانطور که می بینید، در اینجا پارامترهای مختلفی وجود دارد که باید با توجه به آنها تصمیم خود را بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که همه مزایا و معایب را خوانده اید . هر کدام را که شما انتخاب کنید، مسلما بخاطر داشتن مدیریت در بازگشایی سایت هایی که منتظر آنها بوده اید خوشحال خواهید شد. مسیر مربوط به هر کدام را دنبال کنید و از آزادی که به شما ارائه می دهد لذت ببرید.

خرید VPN همانند خرید کریو راه حل مناسبی برای هر کسی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی و ناشناسی و فرصتی برای بدست آوردن ترافیک رمزگذاری شده آنلاین است، در حالیکه SmartDNS یک راه حل نامحدود برای همه کاربرانی است که در مورد جریان سریع و بدون کاهش پهنای باند ناشی از رمزگذاری نگرانند . وقت آن است که تصمیم بگیرید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *